Scratch-проект «Фруктова машина» група 2

26 лютого в Library HUB Центральної бібліотеки КЗК «Жовтоводська ЦБС» відбувся scratch-проект «Фруктова машина» для другої групи дітей в рамках програми діяльності CodeClub. Це проста гра, у якій 3 спрайти змінюють вигляд. Гравцю потрібно зупинити їх у момент, коли всі вони мають один і той же вигляд (як у автоматі «фруктова машина»). За допомогою цього проекту діти навчились: змінювати образи, прописувати замкнуті цикли, зупиняти виконання циклу кліком.

/Files/images/2019/tsb/fruktova_mashina_1/IMG_20190226_160939.jpg

/Files/images/2019/tsb/fruktova_mashina_1/IMG_20190226_161011.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.