Scratch-проект «Рибожер» група 2

12 березня в Library HUB Центральної бібліотеки КЗК «Жовтоводська ЦБС» провели scratch-проект «Рибожер» вже для другої групи учасників CodeClubUA. Діти створили величезну та ненажерливу рибину, що плаває в морі та навчилися керувати нею так, щоб вона спіймала усю здобич, яка плаває поруч. Даний урок навчить створювати рухомі спрайти, керувати спрайтами за допомогою мишки, змінювати образи, виявляти факт зіткнення спрайтів, створювати спрайти, що ідентифікують стан інших спрайтів, і насамкінець створювати рахунок та набирати очки. Наприкінці заняття діти взяли участь в імпровізованому ігровому турнірі.


Галерея "Scratch-проект «Рибожер» група 2"

Кiлькiсть переглядiв: 27

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.