Виставка-порада «ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ. ЦІНУЄМО, ПІДБАДЬОРЮЄМО, ХВАЛИМО, НАВЧАЄМО ТА ЗАОХОЧУЄМО»

Тисячі дітей з особливими потребами живуть повноцінним життям, зростають розумними, щасливими, отримують професію і влаштовують особисте життя. Для досягнення цієї мети дорослим потрібні знання про особливості їх дітей, про можливості їх розвитку, навчання і виховання. Вчителям, вихователям, психологам, батькам пропонуємо серію книг «Інклюзивне навчання». Автори надають корисні поради щодо забезпечення належних видів адаптації для дітей з особливими потребами в навчальних закладах та родинах.
.

/Files/images/2020/tsb/valya/базима.jpg Базима, Н. В.

Розвиток мовлення дітей з аутизмом [Текст] / Н. В. Базима. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 144 с. - (Інклюзивне навчання).

Посібник містить практичні рекомендації щодо розвитку мовлення у дітей з аутизмом старшого дошкільного віку. Описані особливості розвитку психічної та сенсорної сфер, висвітлюється специфічність формування емоційно-вольової сфери, надані характеристики поведінки та ігрової діяльності у дітей з аутизмом. Окрема увага приділяється комунікативним навичкам дітей з аутизмом та їхньому розвитку за методикою формування мовленнєвої активності з розкриттям мети, завдань, напрямів, методів та прийомів роботи.

.

/Files/images/2020/tsb/valya/душка.png Душка, А. Л.

Дитина з розладами аутистичного спектра [Текст] / А. Л. Душка. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 32 с. - (Інклюзивне навчання).

Ця книжка призначена для багатьох родин, що стикаються з комплексом проблем, пов'язаних із забезпеченням відповідних умов життєдіяльності для дитини з психологічними вадами. Автор намагається допомогти розібратися із цими проблемами, надає слушні поради з огляду на особливості дитини і сучасні методики навчання дітей з РАС.

.

/Files/images/2020/tsb/valya/колупаєва 1.png Колупаєва, А. А.

Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі [Текст] / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 112 с. - (Інклюзивне навчання).

Путівник для педагогів та батьків дітей з особливими потребами містить: навчально-методичні матеріали, що висвітлюють особливості розвитку, навчання та виховання дітей з найскладнішими порушеннями психофізичного розвитку (порушенням слуху, зору, церебральним паралічем); методичні рекомендації щодо модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; специфіку роботи з батьками таких школярів і фахівцями; поради стосовно корисних ресурсів, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.

Колупаєва, А. А.

/Files/images/2020/tsb/valya/Колупаєва 2.png Інклюзивне навчання: вибір батьків [Текст] / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 56 с. - (Інклюзивне навчання).

Демократичні зміни в суспільному житті країни зумовили нове бачення, розуміння та переоцінку багатьох сталих положень. Як наслідок - на сучасному етапі однією з альтернативних форм здобуття освіти дітьми з особливостями психофізичного розвитку стало інклюзивне навчання, що передбачає перебування дитини з особливими потребами в масовому загальноосвітньому дошкільному чи шкільному закладі. Матеріали цього посібника розкривають теоретичні і практичні питання інклюзивного навчання, враховують сучасні тенденції, передовий міжнародний та український досвід.

.

/Files/images/2020/tsb/valya/Колупаєва 3.png Колупаєва, А. А.

Інклюзивна практика: технології навчання [Текст] / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 160 с. - (Інклюзивне навчання).

У навчально-методичному посібнику представлено ефективні технології навчання дітей з порушенням психофізичного розвитку; методичні рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; специфіку роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.

/Files/images/2020/tsb/valya/костенко.png Костенко, Т. М.

Дитина з порушенням зору [Текст] / Т. М. Костенко. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 40 с. - (Інклюзивне навчання ).

Ця книжка призначена для батьків, які стикаються з проблемою порушення зору в дитини — вродженим або набутим, а також для педагогів і вихователів інклюзивних навчальних закладів. Як підготувати таку дитину до навчання в школі, як правильно вибрати навчальний заклад? На ці та багато інших запитань можна знайти відповіді у цій книжці. Крім того, автори надають спеціальні рекомендації: як вчасно розпізнати будь-які порушення зору дитини, як допомогти дитині в разі тяжких порушень і куди звертатися по допомогу.

.

/Files/images/2020/tsb/valya/Литовченко.png Литовченко, С. В.

Дитина з порушенням слуху [Текст] / С. В. Литовченко, В. В. Жук, О. М. Таранченко. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 56 с. - (Інклюзивне навчання ).

Ця книжка призначена для багатьох родин, що стикаються з проблемою порушення слуху в дитини, а також для педагогів і вихователів інклюзивних навчальних закладів. Головне для батьків — не впадати у відчай, а допомогти дитині почуватися впевнено, бути щасливою. Для досягнення цієї мети батькам потрібні знання про особливості їхньої дитини, про можливості її розвитку, прийоми навчання і виховання — про все це і йдеться у даному посібнику.

/Files/images/2020/tsb/valya/мартиненко.jpg Мартиненко, І. В.

Комунікативний тренінг для дошкільників з порушенням мовлення [Текст] / І. В. Мартиненко. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 120 с. - (Інклюзивне навчання ).

У навчально-методичному посібнику висвітлено теоретико-методичні засади та надано практичні рекомендації щодо формування комунікативної діяльності, проведення психокорекційної роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями в умовах дошкільного навчального закладу. Описано етапи завдання, методи та принципи, зміст комунікативного тренінгу цієї групи. Посібник призначено для практичних психологів, педагогів, логопедів і вихователів дошкільних навчальних закладів, а також студентів, які навчаються за спеціальністю "Спеціальна освіта (логопедія і спеціальна психологія)". Крім того, посібник, безумовно, зацікавить батьків дітей з особлими освітніми потребами.

.

/Files/images/2020/tsb/valya/прохоренко.png Прохоренко, Л. І.

Дитина із труднощами у навчанні [Текст] / Л. І. Прохоренко. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 48 с. - (Інклюзивне навчання ).

Книга призначена для батьків дітей, у яких виявлено порушення когнітивного розвитку, тобто кмітливості, здатності сприймати нову інформацію і запам'ятовувати її, уваги, мовлення, орієнтації у просторі і часі, рухових навичок. Автор розповідає про причини цих порушень, акцентує увагу на тому, чому цим дітям украй необхідна допомога дорослих, надає конкретні поради щодо розвитку такої дитини. Книга навчить: як формувати мовлення, як навчати дитину грати, як формувати знання про довкілля, як розвивати розумову діяльність дитини.

/Files/images/2020/tsb/valya/рібцун.png Рібцун, Ю. В.

Дитина з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Ю. В. Рібцун. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 40 с. - (Інклюзивне навчання ).

Цей посібник рекомендовано для батьків дітей із затримкою мовленнєвого розвитку. Правильне мовлення — це не тільки чітка звуковимова, а й уміння грамотно висловлювати власні думки, загальний розвиток, культура, успішність дитини в цілому. Саме тому в батьків виникає безліч запитань: що потрібно для повноцінного розвитку мовлення малюка, як запобігти порушенням звуковимови в дитини, чи варто віддавати дитину до спеціального дошкільного закладу, куди звертатися по допомогу, як найкраще навчати дитину з такими вадами читання тощо. Автор посібника відповідає на ці та багато інших питань, надає конкретні поради щодо методики роботи з такими дітьми задля успішного подолання проблем.

.

/Files/images/2020/tsb/valya/Сухіна.png Сухіна, І. В.

Гіперактивна дитина [Текст] / І. В. Сухіна. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 40 с. - (Інклюзивне навчання ).

Жива, рухлива, активна дитина – що в цьому поганого? Автори посібника розповідають про те, яких дітей можна назвати гіперактивними. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю виявляється у підвищеній руховій активності, збудливості, труднощах концентрації та утриманні уваги, імпульсивності поведінки, проблемах у взаємостосунках з однолітками. Автор розповідає про причини гіперактивності, надає корисні рекомендації щодо підготовки такої дитини до школи, навчання її у шкільному закладі і навіть вибору продуктів харчування. Учителі і вихователі знайдуть тут поради стосовно поводження з гіперактивними дітьми в класі

/Files/images/2020/tsb/valya/трикоз.png Трикоз, С. В.

Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / С. В. Трикоз, Г. О. Блеч. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 40 с. - (Інклюзивне навчання ).

У цьому посібнику розглядаються особливості інтелектуальних порушень у дітей з урахуванням реалій і перспектив. Цей путівник для батьків допоможе їм зрозуміти власну дитину й усвідомити те, що інтелектуальні порушення не є вироком. Батьки знайдуть тут поради щодо того, як має навчатися дитина, як її можна підготувати до школи та які види діяльності доцільно практикувати в родині.

.

/Files/images/2020/tsb/valya/чеботар 1.png Чеботарьова, О. В.

Дитина із синдромом Дауна [Текст] / О. В. Чеботарьова, І. В. Гладченко. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 48 с. - (Інклюзивне навчання ).

Ця книжка адресована батькам дітей із синдромом Дауна, корекційним педагогам і вихователям навчальних закладів. Як свідчить досвід багатьох країн світу, люди із синдромом Дауна стають повноцінними членами суспільства, діти можуть ходити у звичайні дошкільні заклади та школи, дорослі — знаходити роботу та створювати сім’ю. Необхідно лише допомогти дитині із синдромом Дауна знайти своє місце в житті. Для цього батьки повинні знати якомога більше про особливості розвитку їхньої дитини, її можливості, сучасні методи та технології навчання та виховання. Автори пояснюють, який потенціал у дітей із СД, що таке рання комплексна допомога, які заняття необхідні таким дітям, як підготувати дитину із синдромом Дауна до шкільного навчання, які існують спеціальні методики тощо.

/Files/images/2020/tsb/valya/чеботар 2.png Чеботарьова, О. В.

Дитина із церебральним паралічем [Текст] / О. В. Чеботарьова, Л. В. Коваль, Е. А. Данілавічютє. - К. : Літера ЛТД, 2019. - 40 с. - (Інклюзивне навчання ).

Цей посібник адресовано батькам дітей із церебральним паралічем (ДЦП), корекційним педагогам і вихователям навчальних закладів. У нашій країні, та й загалом у світі, вже набуто великого досвіду з лікування, навчання і виховання дітей із ЦП. Визначальною умовою залишається комплексна взаємодія психолога, вчителя та батьків учня для досягнення бажаного ефекту. Від того, наскільки вчасною буде корекційна допомога, залежить подальша доля дитини.

ПРИЄМНОГО ЧИТАННЯ ТА НАДИХАЙТЕ ДО УСПІХУ СВОЇХ ДІТЕЙ!

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.